Rss Feed
  1. Tiny Robot

    pondelok 14. februára 2011

    Ak ste sa narodili v komunistickom Československu, vyrastali ste v podstate bez krásy. Keď nerátame Tatry a slovanské devy, potrava pre oko bola u nás za komančov vzácna ako šafran. Dizajn a architektúra tých dôb nás dnes priťahuje, ale nenechajte sa mýliť: je to len nostalgia a takzvaný spomienkový optimizmus. Na zažltnutých fotkách a v spomienkach vyzerá všetko o čosi lepšie.
    Potom začnete cestovať a najskôr sa len divíte, potom žasnete, potom hromžíte, a potom stojíte na letisku domov ako naša Zoja v čakárni zverolekára.
    Toto je miesto, v ktorom sa opäť prebudila moja chuť blogovať. Dlho som mala pocit, že už som všetko videla, a ak som to ešte nevidela, videla som niečo veľmi podobné. Maličký Robot je cez deň pôvabné bistro, ktoré sa večer mení na pôsobivý bar, s klasickým taliansko-americkým, nutrične vražedným menu, mäsové gule, stejky, pasta a slané, horúce hranolky s krémovou majonézou. Funky aj sexy. Retro a estetické. Takto nejako by vyzeral môj bar, keby sa predsa len jedného dňa zmaterializoval.

    Tiny Robot, 78 Westbourne Grove, Londýn

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára