Rss Feed
  1. Vegegården

    streda 20. januára 2010

    Mám rada mäso. Nejem ho len preto, aby som sa mohla povyšovať nad ostatných, plus som žgrloš a mäso je drahé.
    Čínska Vegegården v Malmö spĺňa všetky moje požiadavky na dobrú reštauráciu: skvelé žrádlo, veľké porcie, umelé mäso, symbolické ceny. Cez obed ponúkajú aj švédske stoly, káva či dezertík v cene. My sme preňúrali sójové kačice, bravčové, hovädzie, morské potvory, ryby. Skončili sme pri kuracom špíze v burákovej omáčke – a bolo to úplne prvé pikantné jedlo, ktoré by som si dala hocikedy, hocikoľko.
    Našťastie toho naložia dosť aj do krabičky, bude na večeru.

    Najsuper: nebudem tvrdiť, že to chutí úplne ako mäso, ale je to veľmi, veľmi dobré žrádlo.

    Vegegården, Stora Nygatan 18, Malmö, Švédsko


  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára