Rss Feed
  1. Savage

    pondelok 20. júla 2009

    Úprimne? Som trochu nasratá, že som bola pri návšteve tohto butiku v mysticko-éterickej nálade a nekúpila som si nič. Ťapa! Majú šaty, tričká a bundičky v ľahkom, sexy street štýle, navrhované mladými (pre mňa neznámymi) dizajnérmi. Pre dámy aj pre pánov. Ak som to správne pochopila, vystavené kúsky sú také lacné, lebo sú to vzorky, ktoré boli použité na prehliadkach, alebo možno niečo ako „ukážkové modely“, na ktorých návrhári demonštrujú svoj kumšt. Tak či tak, je to náramne šik, výtečná kvalita, závisť bratislavského obyvateľstva zaručená.

    Najsuper: ak môžem mať originálny dizajn za ceny CéÁčka, váham len v prípade, že som totálny pablb. Ach jo.

    Savage, 2 Bloom's Lane, Quartier Bloom, Lower Ormond Quay, Dublin

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára