Rss Feed
  1. U Džoudyho

    štvrtok 28. mája 2009

    Musela som sa smiať, keď som vošla do obchodíku U Džoudyho – vodovkami napatlané dúhové maľovačky a povzbudivé výzvy k vstupu do vlastného vnútra sú presne to, čo drží normálnych ľudí od podobných inštitúcií na sto kilometrov. Lenže keď som vošla do podzemného kníhkupectva, rýchlo som sklapla. Od komerčnej ezoteriky cez serióznu literatúru až po odborné spisy, od tarotu, astrológie a jogy cez holistickú medicínu, psychológiu a psychoterapiu, tantru, zen, reiki, I-ťing, alchýmiu, okultizmus, runy, bojové umenia, masáže, urinoterapiu; všetko čo ma kedy zaujímalo a bude zaujímať, nikdy som nevidela taký extenzívny výber kníh o veciach môjmu srdcu blízkych. Zasekla som sa na ženskom šamanizme a preto neviem, čo je v posledných piatich skriniach. Odpúšťam im ten trafený názov! Ak vás zaujíma to, čo je očiam neviditeľné, U Džoudyho budete mocne valiť buľvy.

    U Džoudyho – místo k zastavení, Jugoslávská 7/670, Praha (metro I.P. Pavlova)

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára