Rss Feed
  1. La Mamma

    utorok 21. apríla 2009


    Esemesku „la mamma?“ som poslala častejšie ako „5 minut mesk.!“. A to hovorí za všetko. Chodíme sem ako na klavír, na misky prefíkane nakladáme kopcovitú vrstvu za vrstvou – mrkva s ananásom, celer s jogurtom, obrovské fazule s dresingom a keď sa zadarí, tak aj pečenú cukinu. Už celé roky to chutí rovnako: rovnako namakane. La Mamma býva spravodlivo narvaná, cez obed sa stojí až von a ideálna je okolo pol tretej, keď už úradníci sedia zase v kancloch. Slnko na nás reve cez výkladné sklá a život nemôže byť lepší.

    Najsuper: milujem tento interiér „vlakový vagón / parížska art deco stanica metra“. A fakt, že sa naobedujem za dve eurá.

    Tip: dajte si miestnu špecialitu - masívny, horúci pizzový koláč calzone. Zmení vám život.

    Pizzeria La Mamma, Škultétyho 10, Bratislava

  2. 1 komentárov:

    1. kefir povedal(a)...

      Dnes som bola prvy krat v restauracii La Mamma, kde okrem toho, ze mi cestoviny plavali v oleji, casnik Peter nebol schopny pochopit, ze chcem s kamaratkou platit separe a na otazku ako je to mozne mykol pleco a podrazdene povedal:"Lebo vsetci tu platia spolu! Ved su to len tri eura!"

      No Mily Peter, dufam, ze toto citas a zamyslis sa nad tym, ze aj keby to boli tri koruny ja mam pravo zaplatit za vlastne jedlo samostatne a naozaj dufam, ze si z casu na cas toto cita aj majitel a porozmysla nad kvalitou obsluhy. By som chcela vidiet, ako by zareagovali zahranicni zakaznici. Asi by si okamzite zavolali manazera a riesili by to s nim.

    Zverejnenie komentára