Rss Feed
  1. Bar Guru Bar

    piatok 3. apríla 2009


    Myslela som si, že už som na také stará. Na prepotené tanečky telo na telo, hlasnú hudbu, sprisahanecké úsmevy s celkom cudzími ľuďmi. Gréci ma naučili, že žúrovať sa musí – bez ohľadu na vek, momentálnu fyzickú kondíciu a úroveň pohybovej koordinácie. V mase hmýrivých tiel aj tak každý nemotorný detail zanikne.
    Bar Guru Bar - aténsky klub/thajská reštaurácia/jazzclub rodinnej veľkosti - ma očaril viac ako by som chcela; znova mám osemnásť a muži aj ženy sú neznesiteľne krásni. Dole hráva DJ, hore pravidelný live jazz, dobre zásobený bar je na úrovni v týchto končinách nevídanej.
    O pol druhej ľútostivo miznem, nie že by som doma cvakala, len mizerné končatiny vypovedali. Guru Bar v Aténach povinne!

    Pozrite aj stránku: www.bargurubar.gr

    Bar Guru Bar, Plateia Theatrou 10, Atény

    Bar je momentálne mŕtvy - pred pár dňami ho prekvapivo zavreli. Uvidíme, čo bude... Čakajte update!

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára