Rss Feed
  1. Uniqlo

    utorok 31. marca 2009


    Bezmocné zúfalstvo nad otrasným pozadím v otrasnom denime, na podlahe dvanástoro otrasných nohavíc. „Tak ako, slečna? Ktoré?“ „Ja sa asi dnes moc nenávidím,“ zakvílila som. „Nič z toho nebude...“ Priteplastý predavač ma virtuálne zobral do hrejivého náručia a nežne ma donútil zakúpiť si dva páry (k tým trom čo mám z minulej návštevy), v ktorých som ú-žas-ná. Z Uniqla vždy idete s pocitom dobrého kaufu.
    Polovica vecí je označená „špeciálna ponuka“, často sú dve za cenu jedného. Hebké, hladké, odolné vecičky v monochromatickom pastelovom prevedení, naivne rafinované šatičky, občas nejaký úchylný roláčik s dalmatínskou potlačou alebo hrubé, nemotorné kimono. Skvelý obchod.

    Najsuper: Ceny len o chlp vyššie ako HáeMko, ale kvalita neporovnateľne vyššia. Všetko to dobre drží a vydrží. Ideálna cesta, ako nosiť tyrkysové legíny a zároveň vášnivo nenávidieť American Apparel.

    Uniqlo, 546 Broadway, New York (a v Londýne ich je plná riť)

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára