Rss Feed
  1. Hell’s Kitchen

    nedeľa 8. marca 2009


    Pekelná kuchyňa je kúsok New Yorku – starostlivo vystrihnutý a nalepený do lepkavých Atén, s multikulti obsluhou a tvorivo poňatým menu. Distingvovaný, kultúrny podniček s kuchármi v bielych čapiciach. Steny fešne postriekané, ladne zvlnené stoličky tvrdé na zadok, prípravný pult - plecháčik rovno pred očami. Pohotovo pred vás mrsknú sendvič a šalát s miliónom chutí, poliaty iskrivými šťavami. Skôr café ako reštaurácia, Hell’s Kitchen robí aj fajnový takeaway, takže som si predĺžila radosť až do lietadla.

    Najsuper: kultivovanosť. Milujem Atény, ale vedia byť trošku sfúľané.

    Hell’s Kitchen, Kleisthenous 13, ,Kotzia Square, Atény

  2. 4 komentárov:

    1. divani povedal(a)...

      diky za tip, jedlo dobre a obcas zaujimavo nakombinovane, obsluha mila, hudba prijemna a schopnost plnit nevyslovene zelania ohromujuca.:)

    2. ramona povedal(a)...

      ake nevyslovene zelania?
      btw, s. mi pisal ze jedlo "celkom ok" - ale tak ja vravim ze skor cafe ako restauracia:-)

    3. divani povedal(a)...

      mala som po jedle chut na nieco male sladke, ale cely dezert sa mi objednavat nechcelo (za par hodin sme sa chystali na veceru este niekam inam.)
      tak som spekulovala, ze by som chcela dezert vo velkosti keksiku ku kave alebo bonbonu alebo tak..

      a oni nam na ucet podniku doniesli male misticky s troskou domaceho karamelu posypaneho mandlami - tak na dve lyzicky jedna porcia.:)

    4. ramona povedal(a)...

      juchu, ja tam uz o par dni budem zas!!!:-)

    Zverejnenie komentára