Rss Feed
  1. Tai Veg

    štvrtok 29. januára 2009


    Toto drobné bistro s nábytkom z aušusu je pre mňa londýnsky objav roka. Na niekoľko rokov dopredu.

    Ak si chcete jedlo vziať so sebou, bude vás stáť len niečo nad tri libry (teda tá menšia miska, väčšia je za štyri), ak si chcete zajesť vnútri, dáte za porciu šesť. Naberáte si sami, priateľskí thajskí čašníci vás veselo povzbudzujú. Rozložitý pult je plný vegetariánskych lahôdok. Sójové mäso, tofu a tempeh v geniálnych úpravách (takmer-kura, takmer-kačka...), kopy všakovakej zeleniny s hríbami aj bez, pražené oriešky, ryža v niekoľkých úpravách, pečené zemiaky, šaláty, bambusové výhonky, sladké aj slané dumplings, vlhké hrozienka, samozrejme ochucovadlá od výmyslu sveta. Ja som najväčší fanúšik ich podivnej majonézy – mám podozrenie, že je sójová, ale nech je aj z prasačieho mozgu. Idem sa za ňou zabiť.

    Čierne papundeklové steny, rokokové zrkadlá a vianočné svetielka vyrábajú k tej manne nebeskej dokonalú atmosféru. Kľudne sem môžete zobrať novú čajočku.

    Ale teraz ešte len príde to najlepšie, milí moji, oprite sa a dýchajte do sáčku: je to all you can eat. Fakt.


    Najsuper: okrem fakt hrozne dobrého jedla sú na zrkadlách vylepené pozvánky na meditačné kurzy zdarma. Len keby ste náhodou mali záujem.

    Zloba: nieto.


    Tai Veg, Old Compton Street 33, London


  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára